zaterdag 27 juli 2013

Gesetteld!

De laatste puntjes op de i, daar zijn we nu nog mee bezig... Nou ja, zo af en toe;)
Ik heb mezelf weer een lekker knutselhoekje gemaakt dus ik kan weer verder...
Het is zo lang geleden, zijn jullie mij nog niet vergeten?;) hahaha
De appelboom waar ik het al over had in 1 van mijn vorige berichtjes die staat er dus en zorgt voor een fijn schaduw plekje maar....

Er zijn kapers op de kust en wel een hele grote familie kapers! Gemeen hè!
Daar gaan de potten appelmoes, de appeltaarten (en ik had er zoveel beloofd) en de appelflappen zullen we dit jaar ook wel zelf moeten kopen:(

Trouwens, het is wel een schaduw plekje met gevaar voor eigen leven...
En is het niet een appel die je een kopstootje geeft dan is het wel een uitwerpsel van het kapers-gezelschap... Hoe bedoel je.... Stank voor dank!...tsssss

Maar ondanks dat verloren (romantische) plaatje is het hier wel een paradijsje voor de kids en voor ons.

Nu heb ik een weekje vakantie, in eigen tuin dit jaar en die ga ik onder meer vullen met het maken van snailmails, dus wie al een tijdje niks van mij heeft gehoord....;)

Mocht er een afdruk/vlekje op het papier zitten dan ben ik niet de schuldige maar met dit warme weer word ik wel gedwongen om onder de Apple tree te zitten;)

Lieve allemaal, geniet van je dag!

Liefs van mij,
Thea

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat jullie redelijk gesetteld zijn. Ik hoop dat jullie het enorm naar jullie zin hebben in jullie nieuwe huis!! en tot snailmails!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen