zondag 24 februari 2013

Snailmail post die morgen op de bus gaat!

En leuk dat ik het ook vind!
Het naaien enzo pik ik straks wel weer op.
Voor nu hou ik mij even bezig met kleinere werkjes, stempels maken, snailmail presentjes enzo.
Omdat ik toch wel wil blijven bloggen besluit ik om jullie wat mee te laten kijken met mijn snailmail post
Brieven zal ik niet plaatsen, alleen voorkant van enveloppen.
Hier en daar ook wat werkjes en presentjes.
Ik hoop dat jullie dat voorlopig even leuk genoeg vinden om zo nu en dan een kijkje te nemen of volger te blijven;)

 

Trouwens, hebben jullie het al gehoord? De gulden postzegels worden ongeldig verklaard, ergens in dit najaar, november geloof ik. Dit vind ik echt jammer maar het zal misschien wel nodig zijn?
Zoals je op mijn post ziet zijn er ook wel genoeg leuke euro postzegels te vinden. Het doet toch wat extra voor je post vind je niet?

Fijne avond en een goeie start van je week!
Thea.

 

9 opmerkingen:

  1. jullie hebben veel leukere postzegels dan in België. Om naar het buitenland te verzenden hebben we zelfs maar heel weinig keuze in zegels

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja? heel veel keuze vind ik hier ook niet echt maar de nl postzegels kan ik ook gewoon gebruiken naar het buitenland, daar gebruik ik bijna geen Europa postzegels meer voor.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke envelop! Daar krijg je gewoon weer inspiratie van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o ik heb ook nog wel wat oude (en dus leuke!) postzegels liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit zeker leuk genoeg om terug te blijven komen! Ben verzot op snailmail en vind het altijd erg inspirerend om te zien wat anderen op dat vlak gemaakt hebben. :) Deze enveloppe is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het blijf heeeeeeeeeeeeeerlijk dat snailmailen, ik kan daar helemaal m'n ei in kwijt. Je zegels zijn geweldig, ik vind die nooit hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat spannend zeg en wat een superleuke envelop. Ik hoop dat de postbode mijn brievenbus snel weet te vinden!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojee, heb je die dus nog niet ontvangen? Zouden ze niet op die manier het adres kunnen lezen? Och, ik hoop zo dat je hem nog krijgt!

      Verwijderen