donderdag 28 februari 2013

De uitgevlogen post van gister


10 opmerkingen:

  1. Zo zeg, dat is mooie post om te ontvangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh superpostzegels van jip en janneke!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Crea! I'm started a interntionel postcard activity in my blog. This activity only for blogger of blogspot. Are you want to join? If you want join, ıt' here;

    http://delikitap.blogspot.com/2013/02/postcard-kardesligi-etkinligi.html

    Love from İstanbul in Turkey!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zo te zien heel creatieve post! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo.. da;s inderdaad creatieve post, een echt kunstwerkje!! En ik vergat nog in je vorige blogpost te zeggen dat jij zelf heel leuk op de foto staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea,

    Vandaag heb ik je snailmail pas ontvangen. De postbode had blijkbaar moeite met de creatieve manier waarop het adres stond vermeld :-). Heel erg bedankt, superleuk! Ik ga het weekend terugschrijven.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea,

    Ik heb je snailmail weer ontvangen, bedankt! Ik heb ook alweer terug geschreven, dus er kan elke dag weer iets binnenkomen :-).

    Ik zit nog steeds in de lappenmand, maar schrijven en lezen lukt wel tussendoor. Ik geniet daar erg van.

    Groetjes, claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vroeg me af of je mijn post hebt ontvangen en al bezig bent met iets terug schrijven, ik heb al een paar maanden niks meer van je gehoord. (http://houseofthebirds.blogspot.nl/2013/02/received-sent-post.html)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen