zondag 27 januari 2013

Boekenleggers!


14 opmerkingen:

  1. wat een mooie strikjes...dan ziet je boek er gezellig uit.
    P.s je swap kadootje gaat vandaag op de post.
    grtjs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke strikjes! Heb je die gemaakt van vilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Thea,
    Heb net je blog bekeken en wat ziet het er leuk uit bij je!
    Echt leuk die schaaltjes van strijkkralen!
    Ik be je gaan volgen en wil je vragen of je mijn blog ook wilt volgen.
    Graag hoor ik van je!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mega leukk!! hoe heb je die gemaakt? en heel handig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, staat heel gezellig in een boek denk ik! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (dank je wel voor je lieve reactie :)
    Heb je trouwens al gegadigde voor die oude afbeeldingen van het berichtje hieronder? Anders hou ik me aanbevolen hoor voor een swapje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee, je bent er weer, wat fijn! dit heb je leuk bedacht die strikjes op deze manier. lieve groet kathy

    BeantwoordenVerwijderen