dinsdag 18 december 2012

Nieuwe stempels gemaakt!

De afgelopen tijd lekker bezig geweest met stempels maken, zie hieronder het resultaat

Ik merk wel dat je voor de perfecte afdruk het beste een houtje eronder kunt plakken want nu druk ik soms teveel op 1 kant waardoor er wat wordt gestempeld wat niet zou moeten...nou ja....
De lantaarnpaal met uithangbord is erg leuk te gebruiken op een envelop, lampje geel inkleuren en bijvoorbeeld de fam. naam op het bord schrijven met zwarte marker, dit heb ik al voor wat enveloppen van de kerstkaarten gedaan.
Eigenlijk is er wel van alles te bedenken...pakpapier, labeltjes, briefpapier...etc...etc...

Hieronder nog een foto van mijn 2 jongste jongens.
William van 3,8 jaar kan zo netjes kleuren naar mijn idee dan (misschien hoort het wel precies bij zijn leeftijd maar toch vind ik het best knap)
De jongste lijkt hier ook heel geconcentreerd bezig maar dat is schijn, een gelukstreffer mag je het wel noemen want hij zit liever andersom en gebruikt dat grote "kleur-blad" achter hem;) ook de vloer en de bank zijn wat hem betreft prima ondergrond voor zijn "kunstwerken". Wij zien hier de kunst nog niet van in!



 Zo, 'k ga nog even een bakkie doen in alle rust!
Kerstkaartjes schrijven...

Lichtjes aan!
Geniet van je avond!

Liefs,
Thea.

16 opmerkingen:

  1. Zo hee, dat je die stempels echt zelf gesneden hebt vind ik super knap. Heel strak hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige zoontjes !
    Een leuk idee, je stempels.
    Nog een fijne avond, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gekleurd, je ziet wel waar ze het talent van hebben. leuke stempels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om jouw jongens op een foto te zien; wat een schatjes. jij wordt steeds vaardiger in stempels maken. Die met de paspop vind ik origineel. Ik zat laatst te denken dat als je een sticker met de juiste vorm op een gum plakt, je eron kunt snijden? Wil ik nog eens uitproberen. Ik ben nog steeds zo blij met de hertjesgum dat ik van jou kreeg. Is mijn pakje vandaag aangekomen???lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje...wat zijn je stempels weer errruug leuk geworden zeg!!!
    En je jongens zijn schatjes...mooi gekleurd hoor! Netter dan de kleuters op school...:o)

    Succes met je kerstkaarten...(ik moet nog beginnen...bleh)
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o dat is zeker netjes gekleurd!! Lief hoor. Zoon hier vind tekenen en kleuren helemaal niet leuk om te doen helaas....
    Je stempels zijn ook heel leuk geworden, de lantaarn idd maar de auto is hier ook favoriet! Lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en lieve jongens, en inderdaad heel mooi gekleurd!
    Je stempels zijn prachtig! Heel mooi gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stempels en leuk idee met die lantaarn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige stempels, die huisjes zijn fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je stempels zijn heel tof geworden, chique! Ik waag mij er niet aan, zie dat ik dat ook weer graag ga doen :-) Netjes gekleurd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW je stempels zijn helemaal de max!! Zot van de huisjes en het hertje!
    groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen