donderdag 6 december 2012

Kinkie? bambi en van alles wat

Knoopjes, stempels, stickers, magneten....

Dit zijn de dingen die mij de laatste tijd lekker bezig houden!

Ook pinterest houdt mij van de straat (en het huishouden kuch kuch)

Vanmiddag nog even naar Intratuin geweest en met 2 kleine nepkerstboompjes en warme huissokken met binnenvoering van fleece (whaaaaaa) + een kraag/sjaal ook met fleece thuisgekomen. Ik ga er dus warmpjes bij zitten/lopen/fietsen;)

Trouwens, die kerstboompjes staan nu in grote bakken in onze vensterbank, zo gezellig met lichtjes en versiering volgt nog (denk ik) De grote kerstboom blijft dus lekker op zolder staan en ook die andere grote, heerlijk ruikende boom blijft bij de Intratuin staan. Dit jaar gaan we voor makkelijk! maar zeker niet minder gezellig!

Hieronder een kijkje op mijn kleine projectjes van de afgelopen dagen. De foto's zijn niet van super kwaliteit, ik ben een nieuwe camera nodig! Deze gebruik ik van mijn zoon omdat ik mijn eigen een tijdje geleden heb laten vallen.....hartstikke kapot!!!:(

Rozen-stickers

Knoopjes

Knoopjes

Neon bambi-stickertjes

*kinkie* bambi-stickertjes (bovenste zijn zwart lak en onderste zijn grijs lak met glittertjes)


Magneten

 

Liefs,

Thea.

9 opmerkingen:

  1. In deze koude winterdagen ben jij lekker bezig
    met super leuke kleine spulletjes ... mooi!!
    Nog een fijne dag, lieve groeten Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooow je bambietjes, te leuk echt ! Goed bezig zeg !
    En 2 kleine boompjes lijkt me ook wel leuk in plaats van dat megading van zolder haha, wat overzichtelijker zegmaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gemaakt! Die knoopjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat leuk allemaal! Vooral dat knoopje van Roodkapje!!
    Enne... ik ben nooit te druk om een extra kaartje te sturen. Ik heb je adres nog, dus dat gaat goedkomen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea, Wat heb je mij verwend met de mooie hertjes spulletjes. Het is vandaag aangekomen. Echt helemaal super! de gum, de magneet, (ik zal hem al op je blog en vond het leuk bedacht van een puzzelstukje) de kleine hertjes en niet te vergeten de knopen. Wat heb je dit mooi gemaakt. Ben zo nieuwsgierig hoe de knopen je gelukt zijn, maar jouw geheim hoor!Ik ga vrijdag of zaterdag jouw pakketje versturen en ik maak speciaal 2 mooie magneten voor jou zoals als mijn give away; daar had je met enthousiasme op gereageerd Morgen heb ik een vrije dag dus ga ik op mijn blog over dit verwendpakketje schrijven en foto's plaatsen. Lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat knoopje met die koe is Zoo lief!

    Gr. Linda(creasnuf)

    BeantwoordenVerwijderen