woensdag 19 december 2012

Hou jij ook zo van post?

Al een tijdje zat ik hierover aan het nadenken, zal ik het doen?

Ja dus! omdat het mij toch erg leuk lijkt.

Ik heb de brief zo kort mogelijk gehouden maar toch met de meest belangrijke info voor op dit moment.
Hopelijk schrikt het niet af....spannend! eigenlijk zelfs wel eng! 
Dit gaat waarschijnlijk het moment worden dat er een beeld van mij geschetst wordt naar aanleiding van wat ik heb opgeschreven....je weet nooit of de ander het zo begrijpt zoals jij het bedoelt hebt dus bij deze dan ook.....mocht je een vraag hebben over iets dan hoor ik het graag!

Zoals ik zonet al zei....vind ik het heel erg spannend of dat ik ook reacties ga krijgen en wat voor reacties.

Ik blijf bloggen!

Pffff, deze spanning is toch niet goed voor mijn rikketik hahaha

Graag tot schrijfs!



Liefs,
Thea.


17 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Thea!
    Ik wil graag nog eens met je post ruilen :-)
    in het nieuwe jaar maar doen?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea, ja ik hou ook van post.
    Inderdaad spannend, ik vind het een leuk idee.
    Nog een fijne dag, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, nu nog een beetje drukke tijd.
    In het nieuwe jaar is idd een beter plan!
    Liefs Maryska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk!
    Ik hou ook zoveel van post.
    Had vroeger een paar pennenvriendinnen, maar kregen allemaal een drukker leven en na een tijdje zijn we opgehouden met schrijven. Toen kwam er af en toe nog eens een mailtje binnen, maar helaas, alles verwaterd.
    Ik hoop dat mijn kinderen die schrijfkriebels toch ook gaan overkrijgen :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk is dat leuk ! Ik ben sinds kort ook bevangen door dat virus. Gewoon omdat het leuk is om post te ontvangen én om post te versturen. Nu ben ik blij dat ik alle post de deur uit heb (ga zo nog even richting postkantoor) en dan op weg naar kerst. In het nieuwe jaar zou ik best met je willen post-swappen ;-) Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea, dat heet snail-mailen is heel leuk om te doen! Ik zou het leuk vinden met je te schrijven ook over het christen zijn en creatieve mail versturen. Als je belangstelling hebt, mag je me wel een mailtje sturen. Het adres vind je op mijn blog.https://www.facebook.com/#!/groups/404542092947868/
    Hier vind je trouwens meer over snail-mailen of hier www.snail-mail.nl/forum
    Groetjes, Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben bang dat jij straks geen tijd meer hebt om te bloggen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee joh da's toch helemaal niet eng om zo'n berichtje te plaatsen! Er zijn zooooo veel bloggers die dol zijn op post versturen en ontvangen. Dus waarschijnlijk aanmeldingen genoeg.
    Ik was ook al super blij met de swap die we gedaan hadden! Lijkt me leuk om dat nog een keer te doen hoor. Maar inderdaad dan wel na al ge-kerst en ge-oud en nieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag CreaThea,
    Via de blog van Maaks Els kom ik hier, wat een leuk briefje!

    Zelf heb ik geen blog maar vind het wel heerlijk om met andere mee te lezen en ideetjes op te doen!
    Lijkt me leuk om 'in de pen te klimmen' vroeger had ik een penvriendin met wie ik veel schreef, haar brieven heb ik nog allemaal. De enveloppen versierden we tot en met, zo leuk!!
    Dus ja, lijkt me leuk eens te schrijven en iets leuks te delen met elkaar. Email is handig, echte post is veel leuker en verrassender in de bus!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra,

      Leuk om van je te horen en inderdaad, email is handig maar echte post blijft leuker!

      Kun je mijn adres lezen op het briefje? Zo niet dan mag je mij wel een mailtje sturen zodat we adressen kunnen uitwisselen.

      Verwijderen
  10. Wat een leuk idee!!! Heel spannend...maar erg gaaf!
    Je brief is prachtig!

    Lees dat je ook jong was toen jij je eerste kind(je) kreeg! :o)
    Heb je adres opgeschreven...krijg je vast wel een keer post!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOOh ik wil heel graag meedoen! Maar ik kan nergens je adres vinden. Zou je me aub een mailtje willen sturen met je adres. sophievolt@hotmail.com
    Kijk er al naar uit!
    groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, ik wil wel meedoen!
    Ik ben met een postproject gestart, dus ik kan wel wat pepalls gebruiken!
    Zal ik je in het nieuwe jaar een brief sturen? Of doe jij eerst?

    Groetjes Bregje
    www.sweetdreamsbyteddy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen