zaterdag 3 november 2012

Post, swap, pif...

Een tijdje geleden deed ik een swap met Emmel.
Onderstaande heb ik van haar mogen ontvangen, onder andere:

Kaarten naar (haar) eigen ontwerp/kunsten
Gezellige enveloppen
Persoonlijk geschilderd kaartje met mijn naam
Knoopjes
1 van haar eerste rits tasjes (een collectors item dus;))




 Benieuwd naar wat zij van mij heeft ontvangen? neem dan hier eens een kijkje.


Een aantal weken geleden is ook mijn eerste PIF aangekomen bij Joke
Omdat ze als blognaam Jokie de Beer heeft dacht ik bij een cadeautje voor haar aan....
Kijk maar eens hier om te zien wat het geworden is, ik heb er zelf namelijk geen foto van gemaakt.

Tenslotte heb ik onderstaande pakje/swap klaar liggen voor?;)

Deze gaat maandag met Pieter mee!


Trusten voor nu!
Liefs,
Thea.

6 opmerkingen:

  1. Haha collectors item:-)). Ik ben heeeel blij met m'n stempeltjes. Zalig gewoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk allemaal, en het is zeker leuk een collecters item van een blog maatje ( dinneke) te hebben
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owla!!! ik ben naastig aant voort doen aan uw pakje, tussen de migraine aanvallen door (helaas!) maar we doen voort!!

    BeantwoordenVerwijderen