woensdag 28 november 2012

Hoera! een Give-away!

Lieve volgertjes en bezoekers!


Omdat ik nu over de 100 volgers zit wil ik weer eens een give-away doen omdat ik zo blij met jullie;)



Wat je kunt winnen is een zelfgemaakte ketting!
 Natuurlijk doe ik er nog wel wat leuks bij maar dat is dan een verrassing.

Hoe je deze ketting kunt winnen?


* Een reactie plaatsen onder dit bericht

* Volger zijn of worden

* Reclame maken zou ik erg leuk vinden

Zaterdag 8 december maak ik de winnaar bekend!

Liefs,
Thea.


21 opmerkingen:

  1. Dikke proficiat met je 101 volgers! Wat een mooie give away! Daar doe ik graag aan mee :) Heb ook al een linkje op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 100 volgers! Gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee met je give-away...
    Volger ben ik al een poosje
    Zal proberen een link te plaatsen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw proficiat met zoveel volgers! Volgen doe ik al een tijdje, ik doe graag mee met de giveaway :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een feestje! Heerlijk zoveel volgers! En dan zo'n leuke ketting! Ik doe graag mee hoor. Ik zet het op mijn blog! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. volger was ik al, en doe graag mee met je give away en wil je graag ook feliciteren met je 100 volgers :) Linkje plaatsen ga ik direct doen.

    Groetjes Miss Mustache
    (fruitwithamustache.blogspot.be)

    psst : moest je interesse hebben, heb ook een give away lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je PIF envelopje! leuk zeg! ik heb foto op mijn blog gezet...voor een stukje reclame !
    ha ha !
    en de give away ! Leuk daar doe ik ooh graag aan mee.
    groetjes
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo...wat een snoeperdje is die ketting! Ik doe heel graag mee en ga natuurlijk reclame voor je maken...ik hoop dat er nog heel veel volgers bij gaan komen voor je!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan, Ik zal het linken op mijn lekkerbekkenblogje, tabblad give away's!
    En duim duim duim duim omhoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik doe heel graag mee en plaats een linkje, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat lief ik doe graag mee en je hebt er een nieuwe volger bij!

    gr linda

    neem je ook een keeer een kijkje op mijn blog? www.creasnuf.blogspot.nl?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik waag ook graag een kansje! Ben volger geworden :)
    En jij ook bedankt om mijn blog te volgen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waaaah!! die is wel echt super leuk!! natuurlijk waag ik ook een kansje om die mooie ketting te winnen! en ik ben ook volger geworden!

    groetjes Judith

    neem je ook een kijkje op mij blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk. Maar ik heb al zo iets heel bijzonders van jou gekregen dat ik graag een ander deze give away gun!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is ook al helemaal mijn smaak! Lief en Mooi! Ik wil heel graag kans maken en ik plaats uiteraard een linkje op mijn blog.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is echt iets wat ik zou dragen! Zo leuk! Ik doe dan ook graag mee!
    Volger worden ook..

    En ik heb ook een give away als je er zin in hebt!

    www.sistermokkel.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte met je volgers en natuurlijk doe ik heel
    graag mee met je prachtige give-away!!
    Fijn weekend!! Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke give-away, ik ben vanaf nu volger. Heb ook een blog aangemaakt
    "http://homemade-and-more.blogspot.be" en ik doe graag mee.
    Nog een leuke dag, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze schattige ketting kan ik niet voorbij laten gaan. Zie hem al om de hals van Sofie hangen; echt een meisje- meisje is ze en dol op kettingen, armbanden en clipjes; die helaas niet lang in de haren blijen hangen. Als ik deze win zal ik hem combineren met een roze Lief! rokje en een truitje met rood strikje erop, met rode laarsjes. hihi de hele outfit al bedacht.Als ik hem win zal ik gelijk van dit setje een mooie foto maken...hoop hoop! Volgen doe ik je al een tijd en ik zal reclame maken. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met zoveel volgers!
    Wat een leuke ketting!!!
    Natuurlijk duimen we mee!
    Fijne Sinterklaas en veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met al meer dan 100 volgers.
    Ik ga deze keer niet mee doen. Ik mocht de vorige keer al winnen, dus laat ik het nu voor iemand anders. Maar ik heb toch een linkje gezet voor een beetje reclame.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen