woensdag 19 september 2012

Wie zijn adres mag ik noteren?

Een aardig voorraadje enveloppen heb ik en af en toe vind ik het leuk om eens 1tje te posten.
 
Nu heb ik deze uitgekozen, voor de liefhebber;)
 
 
 
 
 
Misschien ben je wel fan van haar of vind je de envelop gewoon mooi?
 
Natuurlijk verstuur ik de envelop niet leeg! zou ook wat gek zijn hahaha.
 
Dus heb je intresse dan kun je een berichtje achterlaten.
 
En bij een aantal (in ieder geval 2) reacties voor 22:00 vanavond, verloot ik de envelop vanavond nog.
 
Ik hoop hem zo snel mogelijk, dit weekend te kunnen versturen.
 
 
Liefs,
Thea.

8 opmerkingen:

  1. Thea, mag ik vragen waar je die mal vandaan hebt? Of heb je die zelf gemaakt? Ik vind je envolop weer erg mooi. Voel me wel een beetje een hebbert met al die give away's.... ze zijn ook allemaal zooo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de mal heb ik zelf gemaakt en is doorzichtig waardoor ik precies kan zien wat ik op de envelop krijg...heel handig!

      Zelf ben ik ook gek op give away's hoor!

      Verwijderen
  2. nou ik vind deze ook fantastisch mooi zeg, knap gemaakt ☺

    mocht je zin hebben in een give away bij mij kijk dan eens hier
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf je envelop, vooral het contrast zwart/wit fel roze. Ja, die wil ik wel op mijn deurmatje :-) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahum jij hebt nog steeds iets van mij tegoed (ik ben al op de helft hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt! En lees ik nu goed dat je zelf een doorzichtige mal hebt gemaakt? Hoe heb je dat gedaan dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik het goed voor heb is het Madonna op de envelop,
    een muziekfenomeen uit mijn jeugdjaren ...
    ik doe héél graag mee.
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen