donderdag 27 september 2012

Post van afgelopen week

Een paar pakjes in de spotlights!

Merula had ik een tijdje geleden post gestuurd en kreeg ik van haar ook leuke post met o.a. 

*een kaart met opname mogelijkheid (petje af voor het knappe koppie hierachter)
*een kaart die op het eerste gezicht best saai lijkt maar even beter gekeken lig je in een deuk vanwege 1 ventje die lekkere gekke bek trekt hahaha
*een mini boekje over verschillende molens
*2 rolletjes tape
*stickers voor het toetsenbord (sorry Merula maar mijn man ziet dat nog niet zo zitten:( flauw hè) 

Eigenlijk te veel dingetjes om te noemen maar hier een blik op de meeste dingen


Hieronder mijn andere leuke post!






10 opmerkingen:

  1. wow..een hele verzameling verwennerij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè post krijgen, bedankt voor je leuke vermelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei wat ben je lekker verwend! :-) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh-leuke post ontvangen en verstuurd. Een heel gaaf bambi-hertje en matroesjka-tje. Mooi geborduurd. Mooie donderdagavond nog en alvast een lekker weekend-xxx-
    Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij allemaal! Heerlijk! De give away van Dubbeltjes en Kwartjes is leuk he? Ik heb hem zelf ook haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoveel mooie cadeautjes... Geniet ervan.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Feest op de deurmat! Heerlijk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww wat een lekkere verwennerij!!!
    Leuke spulletjes!!!
    Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat is boffen! kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent.Je bent trouwens erg goed in stempels maken hoor!lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen