woensdag 19 september 2012

Pif cadeautje!

 
Een paar dagen geleden werd ik verrast met een pakketje en ik had geen idee van wie ik dat kon verwachten dus spannend.....
Jawel, bij het zien van Mim's sticker ging er een lampje branden, het pif cadeautje!
Wauw en wat leuk...
Een tas met 2 motieven, de ene dag bambi tas, de andere dag bloemetjes dag.
Een lief klein kaartje zat erbij.
 
Mirjam!
Nogmaals....
Reuze bedankt!
Ik ben er blij mee!
 
Ondertussen in huize ten Brinke:
 
* wordt er een mooie secretaire wit geschildert (pfff 1x blijkt niet voldoende te zijn)
* is vandaag mijn camera gevallen, werkt niet meer:( (kan wel janken)
* ben ik orde in de gaos aan te brengen (wat mijn crea-spulletjes betreft)
* heb ik 8 kaartjes voor postcrossing klaar staan voor verzending
 
Drukte genoeg dus!
 
Ik hoop binnenkort toch ook weer eens wat te naaien enzo maar eerst mijn werkplekje maar eens op orde krijgen.
 
Ik wens jullie nog een mooi rest-dagje van deze regenachtige woensdag.
 
Liefs,
Thea.

6 opmerkingen:

  1. wat een leuk kado!!!
    jammer van je camera, kan alleen maar hopen dat deze nog in de verzekering zit

    succes met alles, lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat leuk een cadeau krijgen, maar wel jammer van je camera ...
    Ben wel benieuwd naar de secretair in het wit ...
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pif... ik moest even denken, oh ja natuurlijk :) Geweldig leuke verrassing van Mim!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en lief pakketje! Balen van je camera :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O dat is een leuke verrassing!!
    leuk postcrossing..jaren geleden ook gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben blij dat je er blij mee bent! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen