donderdag 27 september 2012

Het begin van mijn werk/post plekje

De secretaire.....................

die zou zo "eventjes" gefikst worden........

Nou.................

mijn geduld werd/wordt behoorlijk op de proef gesteld!!! 

Het "voorwerk" was zo eventjes gedaan, dit was echt zo!!!
Maar het "echte" werk van verven bleek tegen te vallen, 1 x was niet genoeg, bij de tweede x was er nog twijfel maar mijn ongeduld heeft het van de twijfel gewonnen!!! 
Na een paar dagen wachten ben je niet meer zo kritisch (uhum, kuch, kuch) 
Dus nu is ie bijna klaar, de klep/werkblad moet nog aan 1 kant 2 keer geverfd worden en dan.............. 
kan ik eindelijk rustig "werken" op mijn eigen werkplekje en als ik klaar kan ik de boel de boel laten en doe ik zo de klep dicht (nou ja, ik denk nu dat dit ook nog weleens kan gaan tegenvallen;)) en lekker netjes achterlaten.

Tot nu toe werkte ik aan onze eet-tafel....
Alle spullen uit de kast....op de tafel....kids aan de wandel met mijn spulletjes (mama! samen spelen!!!)....spulletjes weer allemaal opruimen en dat is dus altijd mijn probleem en daardoor zie ik er de laatste tijd ook steeds meer tegenop om de boel weer te pakken en "eventjes" bezig te zijn en dan zoveel werk te hebben van het opruimen.

Nou ja, klaar nu met het klagen!

Nu mag je dus verwachten dat ik straks weer lekker bezig ga;) met zo'n gezellig werkplekje in wording moet dat vast ook wel goed komen.




15 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit! Heerlijk om zo je spullen weg te kunnen bergen.

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er wel héél netjes gedaan uit, lekker zo'n nieuw werkplekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de secretaire mooi opgeknapt!!
    Heel handig je nieuwe werkplaats, veel laden om gerief
    in op te bergen, een groot oppervlak om te knutselen ...
    Benieuwd naar je werkjes aan deze secretaire!
    Nog een fijne dag, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooi geworden.
    Misschien een tip om nog een laagje parket lak over het werkblad te doen dan blijft het mooi en beschadigd het niet zo snel.
    Hebben we zelf met de computer tafel gedaan en na 8 jaar nog mooi!

    Groetjes Gees.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Heerlijk al je spulletjes in de laatjes en vakjes. Alleen al leuk om in te richten :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt me een heerlijke secretaire om aan te werken! Wat staat dat hertje er trouwens leuk op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige secretaire!! Die zou ik ook wel willen *zei ze jaloers*:-)) Genieten om aan zo'n mooi plekje te mogen werken toch! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij ziet er alvast geweldig uit! Je hebt echt baat bij je harde werk. Dan heb je er stras ook erg veel plezier van zeker. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een prachtige werkplek geworden!!Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou herkenbaar hoor, door de kleine meiden van mij die van alles uit de bakken en la halen, zie ik soms dingen waarvan ik denk: had ik dat ook nog? En Emma wil vaak de wat duurdere spulletjes die ik juist voor speciaal wilde bewaren. Je vele werk heeft zijn vruchten afgeworden, mooi hoo! Maak je ook een foto als als je spulletjes erin staan? lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o fijn zo'n eigen plekje hoor! Ik moet het ook doen met de tafel in de kamer.....
    Lijkt me erg handig zo'n klep die je dan dicht kan doen en dan meteen opgeruimd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wat leuk Thea, kijk eens op mijn blog van een tijdje terug:
    http://keetjevanlien.blogspot.nl/2012/05/bureautje-gepimpt.html

    haha, precies dezelfde!! Dus ik weet wat voor een karwei dat is met al die vakjes! maar ik ben er nog steeds elke dag blij mee!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gezellig plekje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen