donderdag 6 september 2012

Hellup! me cowgirl?

Volgende week hebben wij dorpsfeest.
Onze buurt heeft als thema: world of western

Nu is het natuurlijk, logisch!!! de bedoeling dat wij verkleed gaan als typetjes cowboys en cowgirls.
Ik had op internet al wat rondgesnuffeld maar ojee, een kostuum kopen is best duur dus nu mijn vraag aan jullie...........

Hebben jullie een idee voor kleding voor mij? heb je een afbeelding, schets, plaatje, omschrijving van een outfit voor mij? Iets om zelf samen te stellen, maken?

Verder op creatief gebied is het momenteel even wat rustiger, wel ben ik bezig met pay it forward cadeautjes en nog wat andere kleine dingen waar ik binnenkort wat van wil laten zien.

Ik hoop dat jullie wat ideetjes voor mij hebben:)
Gaaaaaaaaaaaaaaaaap, ik ga naar dromenland, morgen laatste werkdagje van deze week.

Fijn weekend!

Liefs van mij!







7 opmerkingen:

  1. Heb je een giletje? Met een bloesje eronder en een spijkerbroek (of wijd rokje) met laarzen, kom je al een heel eind. Alleen nog een cowgirlhoed en je bent klaar!
    Suc6!!
    Groetjes Maryska
    KoolMade

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maryska,

      Ik ben dus al een heel eind...nu nog wat aanpassinkjes hier en daar.
      Eindresultaat toon ik hier volgende week!

      Liefs,
      Thea.

      Verwijderen
  2. ja strakke spijkerbroek, spijkerrokje met hoge laarzen; rood kleedje om de hals. Spijkerjasje erbij. Indien geen cowhoed..;en wel lang haar: haar bovenop je hoofd in paardenstaart.bloesje van manlief erbij(liefst geruit) klaar. Succes en plezier ermee!(heb wel een cowboyhoed..)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie, ik ben al druk bezig!

      Volgende week volgt een plaatje hoor!

      Liefs van mij,
      Thea.

      Verwijderen
  3. was ook mijn gedacht ha ha blouse spijkerbroek gilet een grote zakdoek om je nek
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie! Je zult binnenkort mijn outfit kunnen zien op mijn blog.

      Liefs,
      Thea.

      Verwijderen
  4. nou ik ben benieuwd wat je ervan gemaakt hebt! Hiiiiiha!
    Je header ziet er ook leuk uit hoor! Ik vind die kleuren ook mooi van de foto's, dat groen-blauw-geel achtig. Lekker zomers! (ojee bijna herfst ;)

    BeantwoordenVerwijderen