woensdag 12 september 2012

Een kijkje in onze World of Western

Wij hebben een weekje dorpsfeest, een groot gebeuren!

Ook deze week ligt het op creatief gebied STIL! nou ja, hier en daar wat naaiwerk (uhum, kuch kuch) om onze outfits wat aan te passen.
Bij de kring had ik wat kleding gekocht, voor een prikkie want ze hielden opruiming in de zomerkleding. Alle kleding voor 1 euro per stuk!

Een zwangerschapsblouse moest ik innemen.
Een mooie rok van Esprit heb ik verknipt en een schort van gemaakt.
Niet heel precies gekeken hoor, gewoon wat op het gevoel geknipt en genaait en het resultaat is nog best goed gelukt ook.
Mijn haar lekker "niet stylisch verantwoordt".
Mijn inspiratie heb ik gedeeltelijk van het kleine huis op de prairie, een geweldige serie! Het perfecte gezinnetje, lekker onbezorgt, liefdevol, geen stres, lekker relaxt leventje.... En het is niet dat ik niet weet dat zij toch ook wel zorgen hadden om ziektes, eten etc... maar toch...Ik droom nog even verder............................

Maar even terug naar mijn eigen leventje... deze week is alles behalve relaxt want...donderdag moet ik voor een keuring...voor mijn autorijden en als ik goed gekeurd wordt kan ik misschien na nog een aantal van ...? lessen voor mijn rijexamen....het is zooooo ontzettend spannend! Mocht ik dan over een tijdje mijn examen halen dan kan ik eens vaker naar mijn familie in Friesland want met de auto ga je toch wat sneller als met de bus,trein,trein, nog eens de trein en dan nog met de bus (je snapt wel...uren onderweg!)

Nou, ik sluit dit berichtje van vandaag met een zonnestraaltje (voor jullie!) op mijn beeldscherm en een aantal foto's.





















13 opmerkingen:

  1. gezellige buurt hebben jullie en wat een schattige coboykes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ofniet;) het zijn inderdaad schatjes in cowboy-kleren

      Verwijderen
  2. Leuke foto's! En spannend op rij-examen, ben blij dat ik dat gehad heb! Veel succes, het gaat je lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echt Western dorp!
    De kleine cowboys hebben het naar hun zin!
    Mooi gedaan!!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is het! ik zal deze week even foto's maken van alle hoekjes, plekjes enzo van het dorp.
      Er zit heel veel werk in.

      Verwijderen
  4. Jiieeehaaa dat ziet er geweldig uit!!Maar een keuring?
    Komt vast goed en als je dan toch us Fryskelan bist,ben je hier ook welkom :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, de keuring komt vanwege mijn snoepjes met gele sticker;)
      Maar wat leuk dat ik welkom ben, hou ik in gedachten:)

      Liefs,
      Thea.

      Verwijderen
  5. hihi jullie zagen er grappig uit! En hangt daar nou een echt varken aan t spit?
    ow en dan heel veel succes met het rijden. Het geeft je zo'n enorm gevoel van vrijheid als je eenmaal in zo'n auto alleen over de weg scheurt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, zo voel je je ook!

      Maar het was inderdaad een echt varken! Als je daar niet van houdt dan had je echt niet moeten kijken want zelfs ik die wel van een stukje varken houdt vond het bijna te zielig.
      Het was wel lekker moet ik ook eerlijk zeggen.

      Ik heb zo'n zin om die vrijheid te voelen hè.

      Verwijderen
  6. Zo'n fijne foto's! Héél leuk. Veel succes met het behalen van je autorijbewijs hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Thea,

    Je krijgt van mij de Liebster Award!!!
    Gefeliciteerd!!!

    X Dinaz ♥

    http://dinazdesign.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Crea-Thea: dank voor de leuke reactie op Zjanne's blog. Ik heb mijn enige tattoo genomen na mijn 40ste-toen wist ik het zeker. Maar nee-ik zie het ook liever niet op zo'n jong mooi meisje. En waw wat een dorpfeest-zoiets heb ik nog nooit gezien! Mooie week gewenst met hart&ziel door Sil

    BeantwoordenVerwijderen