donderdag 30 augustus 2012

Vakantie leuk, thuiskomen net zo!!!

JOEHOE!!! Vollllllluk! we zijn weer thui..uis!

We hadden zo toegeleeft naar onze vakantie in Zeeland en fijn hebben we het ook wel gehad maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste dagen van onze vakantie toeleefde naar het weer naar huis gaan en wat was het fijn thuiskomen...Heerlijk om weer je eigen spulletjes en dingetjes om je heen te hebben. Wat hebben we toch een fijne bank, lekkere douche etc...etc...

We zijn wel een paar dagen eerder naar huis gegaan vanwege het (regenachtige) voorspelbare weer. Was ik niet treurig om, want met een hele dag regen op de camping met man, 2 serieuse pubers en 2 kleuterpubers èn mezelluf.... daar word ik meestal niet zo blij van.

'k Ben vanmorgen eerder opgestaan om voor alle drukte wat blogs van jullie door te lezen en helaas zaten daar ook verdrietige dingen tussen zoals het bericht van Murela. Haar moeder is na ziekte overleden....wat vreselijk lijkt mij dat om je moeder te moeten missen....
Murela had ik een paar weken terug nog vrolijke post verstuurdt en daar was ze blij mee maar hoe verdrietig zal ze nu wel zijn... pfff...als je dit toevallig leest Murela: Ik wens je veel sterkte, troost, liefde en mooie herrinneren aan je moeder!

Volgende week gaat mijn oudste naar het voortgezet onderwijs, weer een nieuwe stap, fase voor hem maar ook voor ons. We hebben er zin in maar spannend vinden wij het ook wel.

Ik hoop de komende dagen nog wat meer blogs te kunnen lezen en weer te genieten van allerlei mooie dingen hier en daar in blogland.

Hier nog even een blik op mijn 3 schatjes



Liefs voor jullie allemaal!
Thea.

12 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie terug zijn van een leuke vakantie.
    Ik herken me eigenlijk een beetje in jouw, ik ben altijd dolblij om te vertrekken op vakantie, maar als ik terugkom ben ik ook blij om weer in mijn vertrouwde stek te zijn.
    Leuke foto van je 3 schatten.
    Nog een fijne dag,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom thuis :-),en wat spannend je zoon naar hoger onderwijs, mijn dochter sinds afgelopen maandag ook, ach wat heeft dat meiske elke dag spanning om er weer heen te gaan, maar hopen dat het snel gaat wennen

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker weer thuis in je eigen bedje...heerlijk!!! Welkom thuis!

    En wat een leuke foto!!!
    Spannende week dus volgende week, over 2 jaar moet die van mij ook en ik kijk er nu al tegen op...

    Fijn weekend alvast!!! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijke familiefoto! Welkom thuis weer, ik geniet ook altidj zo van het thuiskomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom huis weer. Wat een fijne foto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug! Fijn dat je er weer bent! Nog even lekker genieten van het lekker thuis zijn, voordat de drukte weer los barst. Voortgezet onderwijs... zo een grote stap! Succes met het begeleiden van deze nieuwe fase! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. (hee pssst moet je wel ff mn naam goed schrijven ;)
    Welkom thuis fijn. Fijn dat je er weer bent en fijn dat jullie het fijn hebben gehad. Thuis is toch stiekem het aller beste he?
    En er komen dus spannende tijden aan voor je oudste zoon! Leuk hoor. Enne mag ik heel nieuwsgierig zijn naar het kleurverschil van je kids? Het gaat me natuurlijk niets aan, maar nou ja ik was gewoon nieuwsgierig.....
    Ik voel me wel heel erg vereerd dat je me vermelde in je berichtje. Mama is gister gecremeerd.... Het is uiteindelijk toch nog snel gegaan, maar ik merk dat er een zware last van m'n schouders af is. Ik had het heel leuk voor je gevonden als er bij thuiskomst van je vakantie een envelop voor je zou zijn van mij. Maar dat is er dus helemaal niet van gekomen (maar komt alsnog hoor!)
    Bedankt voor je lieve woorden.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lef dat ik had om zo'n typfout;) te maken...tssss

      Dankje voor het welkom thuis gevoel!
      Om je nieuwsgierigheid te beantwoorden: onze oudste is uit een eerdere relatie van mij. Het zijn onze(mijn man en ikke) 3 schatjes!;)

      Ik kreeg zo'n kippenvel van het lezen over je mama...ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om je moeder te verliezen. Maar ik kan me wel voorstellen dat als het ziek zijn een zware "last" is (voor je moeder om te dragen en voor jou om je moeder zo ziek te zien) het enorm kan verlichten als dit over is. Maar toch hè... Veel liefs van mij hier en veel sterkte voor nu maar zeker ook de komende tijd.

      Wat onze post betreft: voel a.u.b. geen druk hè...leef met de dag, denk aan jezelf!

      Knuffel van mij.

      Verwijderen
  8. Fijn dat je weer thuis bent-It's always GOOD to be back home. En wat een mooie schatjes-en misschien raar dat ik het zeg: ik hou van getinte kinderen. Ik heb dan ook altijd willen trouwen met een neger-echt-het is niet gelukt-ben NU ook tevreden hoor-Mooie zondag nog en succes met de draad weer oppakken.PS. En inderdaad-wat triest voor Merula-er zijn meerdere blogs met hele verdrietigheden-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vakantie is fijn, maar thuiskomen ook. Zo is het voor iedereen wel. Mooie foto weer. De vorige was ook al zo mooi.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat spannend zeg, een heel nieuwe fase!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welkom terug!! Fijn te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad. Merci voor je leuke berichtje!
    groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen