donderdag 2 augustus 2012

Uitslag give-away komt morgen omdat...

Leve allemaal!

Mijn give-away is afgelopen en er is een winnaar maar wie, weet ook ik nog niet...maar morgen ga ik het jullie vertellen, een beetje gezellig dan.....want nu heb ik er de puf eigenlijk niet meer voor.

Ik heb vandaag namelijk op de markt gestaan met rommeltjes, kleding maar ook wat eigen creaties... leuke enthousiaste reacties en leuk wat verkocht!

Vanmiddag nog even geslapen want ik was kapot, ja ik weet het: Mama, je wordt oud! uhum;)

Dus, nu de kindjes liggen in bed...oudste klets mij de oren van het hoofd waardoor ik mij ook niet echt kan concentreren op dit berichtje maar daarom ook.... ik ga een bakkie thee drinken met een energiebooster;) lekkere koude snicker hahaha, misschien zelfs wel 2 ( en maar klagen dat de kilo's eraan vliegen:()

Goed....ik hoop dus dat jullie nog eventjes geduld hebben...

Morgenavond (ja, want ik moet ook nog eens werken;)) Zwaar leven beppe.


Fijne avond!

Liefs,
Thea.

1 opmerking:

  1. Jeetje....nog langer wachten! Hahaha nee hoor, kalm aan...beetje om jezelf denken! Geniet van je snicker(s):-) Grtzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen