woensdag 8 augustus 2012

Pay it forward!

Waarom?



 

Wat te doen?
De eerste 5 personen die onder dit berichtje een reactie achterlaten, ontvangen in de loop (tussen nu en 31 december) van 2012 van mij een handgemaakt cadeautje




Uit blijheid geef jij weer 5 anderen iets moois wat jij voor hen maakt of verzamelt
Het gaat natuurlijk helemaal niet om grote, dure of ingewikkelde dingen
maar om de boodschap die erachter zit
en de glimlach die erbij hoort. Ben jij bij de eerste 5?

 
Stuur me dan jouw adresgegeven door per email:
 fam.tenbrinke@live.nl






7 opmerkingen:

  1. Zie ik dat je juist het bericht geplaatst heb! Hoera! Ik doe mee! Leuk idee! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is heel leuk, ik heb het ook pas gedaan, is zo leuk om iets voor een ander te maken. Dus deze keer geef ik me bij jou op.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ontvang graag een kadootje en geef ook graag :-)
    Ik geef me graag bij jou op :-)
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk!
    Ik was al een tijdje van plan om met een pif mee te doen en bij jou ben ik nog op tijd :-)
    Ik ga je mailen.
    Groetjes Lesley (frullemieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pfffffffffff net op het nippertje..nummer 5? Ik meld me dolgraag aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geef me graag op! Leuk
    Ik zie dat ik de 6 e reactie geef maar een is er van jou dus ....volgens mij ben ik op tijd !
    Groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen