woensdag 8 augustus 2012

OPROEP!

Volgende week vrijdag vertrekken wij voor 2 weekjes vakantie naar Vrouwenpolder, Zeeland.

Naar mijn idee zitten we dan niet zover van Antwerpen, Brugge, Gent af?

Mijn vraag aan jullie is: weten jullie leuke adresjes, rommelmarkten, andere leuke uitjes o.i.d of hebben jullie tips wat betreft vakantie, omgeving Zeeland dan vraag ik je ze met mij te delen, ze zijn allemaal zoooo welkom!

Wij, als gezin kijken zo uit naar deze vakantie... we ////// de daagjes af!

Oja, en als wij van huis zijn....waken de muizen over ons huis;)

 


7 opmerkingen:

  1. antwerpen gent en brugge liggen jammer genoeg niet bij elkaar! ikzelf woon niet ver van gent. Maar wat zeker een aanrader is is brugge, historisch stadje leuk om in te wandelen, mooie winkeltjes. Ook Gent heeft een aantal mooie plaatsjes...
    De Blaarmeersen is leuk daar kan je zwemmen in het 'meer' en er is ook een grote speeltuin...
    Antwerpen heeft de zoo...
    God ja...
    Moest ik nog verlof hebben was ik met veel plezier jouw reisgids!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was dat even gaaf geweest...persoonlijke reisgids;)

      Nee maar...bedankt voor je tips!
      We gaan alle tips verzamelen en kijken wat we kunnen doen in 2 weken;)

      Groetjes,
      Thea.

      Verwijderen
  2. Ik kan je helaas geen leuke dingen aanraden, maar ik wil je vanaf deze plek wél een hele fijne vakantie toewensen.
    Groetjes Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet alleen dat Brugge echt de moeite waard is! Je kunt de auto dan in Damme zetten en per boot naar Brugge (heb je gelijk geen parkeerprobleem), is maar een tip! Ik kan wel even kijken of ik het webadresje van die boottochten nog heb als je geinteresseerd bent?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea
    het adres van de site is
    www.yanfabriek.nl
    hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Tea,

    Ik wil wel eens opzoeken of er in Gent iets speciaals te doen is de eerstkomende tijd. Maar van Vrouwenpolder naar Gent is een dik uur rijden. Als je dan toch Gent wil doen zou ik zeker met de kinderen het Gravensteen bezichtigen. Valt altijd in de smaak bij toeristen. En voor kinderen is het leuk zo eens in een oude burcht te kunnen rondlopen en door de kantelen te piepen... Indien je het niet te verder vind laat het weten, dan stuur ik meer info per mail.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen