zaterdag 4 augustus 2012

En we hebben een winnaar! zelfs 3!

Oké, een beetje laat...

 

Voor een eerlijke uitslag heb ik mijn jongste zoontje gevraagt om te helpen en enthousiast dat hij was! Hij deed ook precies wat ik van hem vroeg....nouja.... Zie voor jezelf....


1ste ronde voor setje nr. 1



  Grabbel, grabbel en nog veel enthousiaster gegrabbel...


 Kijk mam...

En de winnaar van setje nr.1 is?


2de ronde voor setje nr. 2




Nog eens grabbelen...


Mam? kijk!


Winnaar van setje nr. 2 is geworden?


Voor de 3de ronde, laatste keer grabbelen...


pfff mam... wat vraag je mij wat

Ok dan, hier mam!


En winaar van setje nr.3 is geworden...........


Lieve Jeanine, Dinaz en Flo...

Gefeliciteerd met jullie gewonnen give-away!

Sturen jullie mij je adres, dan komen de spulletjes zo snel mogelijk jullie kan op.


Nogmaals voor iedereen:
Bedankt voor het meedoen!

Liefs,
Thea.



18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaars met jullie leuke prijs

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte voor de winnaars, je knulletje ziet er zoooooo lief uit nu hij zo een belangrijke taak heeft verricht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaars en bedankt voor de leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd !!! Flo is een vriendin van mijn zus ( in het echt ! ) en flo is nu dus op vakantie. Misschien wist je het al maar voor de zkerheid !
    X nadia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Nadia, bedankt voor je berichtje! Ik wacht gewoon even tot Flo weer terug is van vakantie. Heeft ze dan nog een verrassing;)

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd dames en Thea bedankt voor het organiseren!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte aan alle drie de winnaars en Thea
    bedankt voor je leuke give-away!
    Lieve groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Thea,

    Ik zie dat ik setje 1 gewonnen heb. Wat ben ik daar super blij mee. Zulke mooie envelopjes. En dat malletje zal hier dikwijls gebruikt worden hoor!

    Geef jouw zoontje een dikke kus van mij en zeg hem dat ik zeer blij ben dat hij mijn naam eruit trok.

    Ik mail je mijn gegevens door.

    Voor iedereen een zonnig weekend en groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meiden, gefeliciteerd! Blijft schattig, zo die kleintjes af en toe voorbij te zien komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig, dat doet hij goed! Leuk gefotografeerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! af en toe lukt het om een leuk plaatje te schieten

      Verwijderen
  10. O *smelt* wat een geweldig leuk mannetje heb je in beeld gebracht! Hij doet het goed hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is ook een dropje èn boefje tegelijk...maar ach dat maakt ze soms ook wel zo schattig;)

      Verwijderen
  11. he, wat jammer, niet gewonnen. Dank je wel voor het meedoen! Wat een schattig zoontje! en zo mooi mama aan het helpen. Ik zie dat je voor een ruil- actie gaat. Dat is grappig dat had ik vanavond ook in gedachten. is alleen voor een meisje leuk, (denk ik)lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Kathy en ik ga een kijkje bij je nemen, ik ben reuze benieuwd wat jij als aanbod hebt:)

      Liefs van mij

      Verwijderen
  12. oh hé dat is leuk!
    Ik zal mijn adres mailen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf!!! Ik heb gewonnen...nou ja....kom net terug van onze -ongeplande-vakantie...en zie hier, een grote verassing! Leuk hoor!!!

    Ik mail je m'n adres even. Bedankt!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen