zondag 1 juli 2012

Ik heb iets te ruilen

Ik heb hier een aantal dingen waar ik zelf niks meer mee doe en wil het daarom wel ruilen mocht iemand interesse hebben.

Zo ja, dan hoor ik graag waarvoor jij het zou willen/kunnen ruilen.

Wat ik zowieso nog wel goed zou kunnen gebruiken is:

Tape (gekleurd of met motiefjes o.i.d)
Leuke stofjes
Gummetjes om mijn stempels van te maken
Kalkpapier

Dit hierboven zijn ideetjes, iets anders wat je te bieden hebt vind ik misschien ook wel heel leuk.

Mocht je dus interesse hebben voor iets wat ik te ruilen heb dan hoor ik het graag.

* Breed MARINE lint
   5 cm breed
   270 cm lang
   Op het lint staat 15 keer MARINE




* Groot stoffen embleem, Engelse vlag
15cm bij 10.5 cm




* Een plastic groot zakje met meer dan 240 knoopjes, merendeel zijn het kleine knoopjes en hier en daar wat grote. Veel donkere en lichte/witte kleuren





2 opmerkingen:

  1. Leuk, daar zijn vast liefhebbers voor! Kijk even op mijn blog, je bent de kaarten winnaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die knopen!
    Heb heel veel ideeën op mijn Pinterest staan met knoopjes, dus die zouden wel van pas komen :-p
    Hier zie je wat ik in de aanbieding heb http://frullemieke.blogspot.be/p/te-koop-of-te-ruil.html
    Ik heb eventueel nog andere stofjes ook, maar die moet ik eens opmeten en foto van trekken.
    Voor de rest heb ik nog niet zo heel veel gemaakt om echt met iets gemaakt te kunnen ruilen, ik hoop dat dat binnenkort eens gaat lukken :-)
    Mocht je geïnteresseerd zijn, laat je dan iets weten op mijn blog of op lesley_de_winter@hotmail.com?
    Want anders lees ik je reactie misschien niet.

    BeantwoordenVerwijderen