zondag 22 juli 2012

Hier mijn tweede give-away, 1tje in het teken van papier!

Welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk om jullie hier te zien!

Pakketje 1
* 4 verschillende formaten enveloppen
* enveloppen-malletje , deze is doorzichtig waardoor je dus mooi kunt zien wat je op je enveloppe krijgt (model loonzakje)





******************************************************************************

Pakketje 2
* 4 verschillende formaten enveloppen
* enveloppen-malletje, deze is doorzichtig waardoor je dus mooi kunt zien wat je op je enveloppe krijg (model mini)





******************************************************************************

Pakketje 3
* 6 verschillende labels



Wat moet je doen...



* Volger zijn of worden

* Een reactie plaatsen waaruit blijkt dat je mee wil doen en welk nr. pakketje je voorkeur heeft



Een linkje van mijn give-away op je blog moet niet maar zou ik wel heel leuk vinden!



Reageren kan t/m 1 augustus.



Lieve groetjes,

Thea.

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke giveaway!!! Die Rien Poortvliet enveloppen zijn erg leuk! Ik waag een gokje voor pakketje 2.

    Volger ben ik al en natuurlijk zal ik een linkje plaatsen!

    Fijn zonnig weekend!!! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hey, leuke give-away dus ik doe graag mee. Ik vind beide pakketjes leuk, jij mag kiezen :-) Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ontzettend moeilijk kiezen ze zijn allemaal zo mooi.
    Maar ja kom op jokie gewoon een keuze maken....... dus dan kies ik voor nummer 1. Ga het op mijn blog plaatsen hoor

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! Ik heb al papier liggen om enveloppen te maken, maar met zo'n mal gaat het vast makkelijker dus ik doe graag mee voor setje 1 of 2 (beide leuk, kan niet kiezen). Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea, wat moeilijk om te kiezen zeg.... ik doe graag mee en ga uiteindelijk voor pakketje 1. Zal een linkje voor je plaatsen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben de lootjes a/h schrijven voor mijn give-away en ik kwam langs CreaThea klikkerdeklik ... val ik met m'n neus in de boeter. Natuurlijk waag ik ook een kansje op jouw give-way. Ik kies voor nummer 3, de labeltjes dus. Ik maak dit soort dingen zelf ook maar een ander maakt er toch weer net iets anders van, heerlijk!
    Ik zet een linkje op mijn blog. Groet van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee. Vind je enevloppen super! Ik doe graag mee voor pakketje 1. Die met de grote enveloppe mal. En mocht ik niet winnen....wil je er dan misschien een keer een swappen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe natuurlijk heel graag mee met je superleuke give-away
    en mijn voorkeur gaat naar pakketje 3.
    Een volger ben ik al en het linkje komt er aan.
    Nog een fijne avond,
    groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke give away! Ik doe graag mee.
    Pakketje 2 heeft mijn voorkeur.
    Zal gauw een link plaatsen.
    Fijne avond nog, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe gráág mee! Ben dol op papiertjes gebruiken, om envelopjes te maken, mee te plakken enzo, om te vouwen... En een mal zou hier zeker veel bij helpen! Nu moet ik steeds een envelop uit elkaar halen, en die zijn na een paar keer murw en kunnen de prullenbak in... En dan David de Kabouter; pure nostalgie (kan al die liedjes nog meezingen)! Wordt ik dus helemaal vrolijk van! :-)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeuj! Ben volger nummer 80 :-) Weer een mijlpaal!
      Zal ook een linkje plaatsen op m'n blog...

      Verwijderen
  11. 81 :-) je nieuwste volger ha ha
    ik doe ook gezellig mee ik heb wat zitten neuzen eerst op je blog site en er zitten hele leuke dingen bij om te bekijken en te lezen.
    lieve groet jenneke

    kiezen, is nooit zo mijn sterkste punt alles is zo mooi :-)
    ik heb nummertjes gemaakt voor mezelf...en kom uit op pakket no 3.

    en hier heb ik er een blog aan besteed voor je
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/bij-crea-thea-heel-veel-keuze-bij-een.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! :) Ik doe graag mee.. De pakketjes zien er allemaal leuk uit! Ook de labels, geweldig origineel! Toch ga ik voor pakketje nummer 1. Ik zal een linkje plaatsen op mijn eigen blog. Voor nog meer reacties :)

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee voor nr 1, want dat soort enveloppen heb ik nog niet gemaakt. Ik plaats direct een linkje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. olalal , nummer 2 vind ik super
    ik volg je en probeer nog wat
    op mijne blog te plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give-away!
    Ik ben volger geworden en ga een linkje zetten op mijn pagina van de give-aways :-)
    Ik doe graag mee voor pakketje 3 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heey,
    Ik ga voor pakketje drie! Ik zal ook een linkje plaatsen.
    groetjes
    flo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke give-away zeg, zag hem bij iemand anders en ik zou graag een kansje wagen voor pakketje 1. Het stond al op mijn todo-lijstje om in de vakantie met mijn dochter verschillende envelopjes te gaan maken, ben al allerlei papier aan het verzamelen en zo'n malletje zou het nog makkelijker maken natuurlijk:-) Ik zet een linkje op mijn blog en ben gelijk volger geworden.
    Grtzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe nog mee op de valreep. Ik zou graag pakketje 3 winnen! Ik plaats ook nog een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke give away. Ik had hem eerder gemist, maar doe graag alsnog mee. Pakketje één vind ik het leukst.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Op de valreep doe ik mee! Ik kan maar moeilijk kiezen, ze zijn alle drie te leuk! Maar heb toch mijn keuze gemaakt: NR1.
    Linkje plaats ik en nu maar hopen dat ik geluk heb:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, hoe mooi! Ik ga voor pakketje 2! Met het roze malletje!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,
    Ik zou graag pakketje 3 willen winnen. Erg leuk die labels!

    groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ooooh, ik zie nu net dat ik nog helemaal niet op jouw give- away had gereageerd....mag ik nog meedoen? oef, gelukkig nog net op tijd. Tja pakketje 2 en 3 vind ik zo lief. ik had al mooie labels van jou in de swap gekregen, maar deze stelen nog steeds de show. Dus keuze 3 wordt het. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gister nog niet aan toe gekomen door mijn eigen give away, maar natuurlijk wil ik mee doen! Pakketje 2 vind ik erg leuk! Ik heb jou pakketje ingepakt dus hij gaat vandaag of morgen op de post! Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen