woensdag 27 juni 2012

Sunshine Award!

Sunshine Award!



Van http://sweetzjaantje.blogspot.nl/ kreeg ik het 
Sunshine Award!
Lief van jou Zjaantje;)
 
Bij deze Award horen spelregels en deze zijn:

- Bedank degen(en) van wie je de award hebt gekregen.
- Beantwoord de 10 onderstaande vragen
- Nomineer 10 andere bloggers, en vertel ze dat zij de award hebben

gewonnen! 
 
Hier dan mijn Sunshine antwoorden:

1. Wat is je favoriete dier?

Huisdieren hebben wij niet en wil ik voorlopig ook nog niet.
Een panter vond ik als kind zo'n mooi dier vanwege zijn looks;) Nu kan ik ook uren naar een zebra staren hahaha

2. Wat is je favoriete getal?

Die heb ik niet, sorry

3. Wat is je favoriete non-alcoholische drankje?

Euh...thee! Ik drink wel een paar liter thee per dag, dat is ook het enigste drankje wat ik drink daags. In het weekend drink ik ook wel wat cola. Trouwens , mijn thee drink ii met een scheut halfvolle melk(babythee), zelfs de smaakjes thee smaken mij prima met wat melk!

4. Facebook of twitter?

Facebook, al doe ik hier nog niet zoveel mee. Volgens mij ben ik ook lid van twitter....uhum...ik heb liever mijn blogje!

5. Wat is je passie?

Eten! of eerlijk gezegt: snoepen! chocolaaaaa en tijdens het eten ben ik graag aan de knutsel

6. Krijgen of geven?

Krijgen! Hoe eerlijk!;) en geven vind ik bijna net zo leuk!

7. Wat is je favoriete patroon?

Patroon? Ik heb een hekel aan patronen als je het over naaipatronen hebt. Ik werk  niet graag volgens het patroon maar af en toe kan het wat tijd schelen.

8. Wat is je favoriete dag in de week?
Maandag, wetend dat ik na deze werkdag 3 vrije dagen heb;)

9. Wat is je favoriete bloem?
Ik heb in huis 2 planten, nou eerder boompjes...echt hele leuke maar momenteel kijken ze een beetje treurig en laten af en toe een traantje...euh...blaadje. "Echte" bloemen  vind ik leuk...bij een ander! En dan zie en ruik ik graag aan een roos.
n zijn zooooo MOOI.

10. Wat is je favoriete land?
Friesland!!!

Ik mag ook 10 andere blogers de Sunshine Awart geven! Tsss, hoe moeilijk is dat als je meer dan 60 favorieten, lieve medeblogers, kijkers en volgers hebt?
Dus even een persoonlijke toevoeging van mij voor jullie!
Een zonnestraaltje voor al mijn volgers, kijkers en al mijn favorieten!
 
Toch ga ik deze Award met veel plezier geven en houd ik het nu bij deze 5 blogers, sorry dat ik hierbij een regel overtreed.

- http://bien71.blogspot.nl/
- http://mimstasjes.blogspot.nl/
- http://readkapke.blogspot.nl/
- http://sillyoldsuitcase.blogspot.nl/
- http://emm-sofie.blogspot.nl/

Liefs van Thea.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Thea, dank je wel voor je award, ik neem hem graag in ontvangst. Dit zonnestraaltje komt voor mij op een goed moment,want ik twijfel de laatste tijd aan mijn blog omdat het lijkt alsof bij andere blogs de volgers de pan uit rijzen...en nu is het toch niet alleen om de volgers zo'n blog, ook voor mijn eigen creaties! toch doet het wat met mijn zelfvertrouwen. Ik heb er ook gedacht om geen volgers meer te doen, kan ik me er ook niet meer druk om maken...ik ga op mijn blog over de award schrijven. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrrrrr, leuk dat je hebt meegedaan...
    Leuk hé, zo'n award krijgen!

    Geniet van de Zon-dag!
    XXX Zjanne, Sweet Zjaantje.

    BeantwoordenVerwijderen