zondag 17 juni 2012

Stempels!

Ik heb er een nieuwe hobby bij...joehoe!!!

Een paar dagen geleden heb ik bij haar http://readkapke.blogspot.nl/ een gutszetje gekocht.

Van haar http://mimstasjes.blogspot.nl/ en haar http://readkapke.blogspot.nl/ kreeg ik tips wat betreft het materiaal om te gebruiken.
Bij de Action kon ik geen blanco/witte gum vinden, bij de Hema heb ik toen eerst maar 6 stuks gummen gekocht.

En toen een paar plaatjes uit oude boekjes gebruikt als voorbeeld.

De eerste 2 zijn mislukt...ach...en toen...een heel lief hondje gegutst en het ging lekker, hij was voor mij perfect en toen kwam het stempelen...

Zie hier... zo jammerrrrrrrr


Maar we gingen vrolijk verder.............

En toen kwamen deze 2 schatjes aangevlogen en hebben een lekker plekje gevonden.



Oja, en van een klein reststukje heb ik dit simpele maar sierlijke bloempje gegutst.

Ik vind dit écht leuk!!!

Ik had nog een stempel gemaakt voor iemand die het als verrassing(kje) krijgt en daarom kan ik hem hier nog niet laten zien.

Nu voetbal kijken!!!

Fijne avond!

16 opmerkingen:

  1. Leuk zeg dat gutsen.........Ik heb ook pas zo'n gutssetje gekocht en er allerlei stempeltjes van gemaakt! Maar nu ligt het alweer een poosje in de kast....
    Maar ik vind die van jou ook heel goed gelukt voor een eerste keer!
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb jij mooi gedaan in een paar pogingen!
    Er komen beslist nog mooie resultaten.
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Ben helemaal weg van de lieve vogeltjes! :)
    Ga zo door... :)

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi geworden! Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent, ik vind het heel knap werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden! Zeker voor de eerste pogingen! De blanco gummen (4 x 8 cm) bij de action zitten in een papiertje en dan op een kaartje met plastic doorzichtig dingetje (hoe leg ik dat uit???) en hangen vaak in het rek tussen de schrijfwaren. Ze kosten ongeveer 26 cent per stuk. Misschien nog eens goed kijken? Waarschuwing: Dit is zeer verslavend!!! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze gevonden!!! Dankjewel voor de tip en ja ik merk het al, zeer verslavend!

      Verwijderen
  6. Denk dat jij mij bij deze over de streep trekt. Ik kijk elke keer zo jalours naar de stempel dames.... ga ze nu zelf ook maar eens proberen. Gummetjes van de hema dus ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan!!! Readkapke heeft het maar druk met haar bestellingen.. ook ik heb wat besteld. Vind het resultaat al zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Goeie zaken voor Readkapke dussss;) nou ik ben er dan ook heel blij mee. Heb je al wat gemaakt, zo ja wat?

      Verwijderen
    2. Nee..zou wel bezig!..ik had gum gekocht bij de Action..blijken het ronde te zijn..nog even geduld (ga er niet speciaal voor rijden)..maarre..goed nieuws..daardoor kon ik een envelop voor je vullen: ik ben er klaar voor!

      Verwijderen
  8. Leuk hè! Ik ben ook net begonnen (nog niet geblogd) maar het is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is echt heel erg leuk om te doen, verslavend!!! En overal zie ik nu afbeeldingen, leuke plaatjes om te gutsen... Lekker druk in mijn koppie dus!

      Verwijderen
  9. Super leuk gedaan zeg, prachtig strak gesneden! Welk gutssetje gebruik jij? Abig heeft niet echt een fijn (lees smal lijntje) gutsje vind ik :-( Het gutsje dat ik op de foto heb (rood) komt uit een hele oude doos die nooit gebruikt was. Vintage dus eigenlijk ;-)
    In maart heb ik ook twee blogberichten met stempels geplaatst, misschien vind je het leuk om te kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo CreaThea, van mij heb je het SUNSHINE AWART gekregen!
    Je moet een aantal zonninge vraagjes beatwoorden, kijk maar op mijn blogie...

    Liefs Zjanne, Sweet Zjaantje & Portfolio Zjanne.
    (http://sweetzjaantje.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedeavond Thea-Ik heb onlangs een stempelworkshop gehad van MiM-te heeft ook een blog. Mims's tasjes-zij maakt zulke gave stempels op maat. Het is verslavend en zo gaaf. Maar ik heb al teveel werk-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sil,

      Ik kom vaak een kijkje nemen op je blog en ik zie ook dat je lekker bezig bent met vanalles. Ik kan me voorstellen dat niet alles kan ook al is het allemaal zoooooo gaaf! Ja, Mim maakt hele mooie stempels, ik heb er zelf eens 2 van haar gekregen toen ik haar give-away had gewonnen. Dit is wel een verslaving die mij goed ligt;) waar ik niet van af wil, net als crea met papier en stof. Haken ligt mij niet helaas.

      Sil, ik wens je nog een fijne avond (het is hier vreselijk drukkend)

      Knuffel,
      Thea.

      Verwijderen