woensdag 6 juni 2012

Ontvangen swap

Ik heb een swap met Janina van Elke dag zaterdag
Janina was snel!
Ik heb mijn pakketje al ontvangen
Zie hier:

Pakketje dichtgestikt...zo leuk!

Maar wat rammelt daar toch zo?
Ik ben zoooo benieuwd!
............................


Kijk dan.......

Heule veule knoopjes en dan bedoel ik echt heeeeeeeeeel veeeeeeeeel......

2 stukjes schattige stofjes

Mooi gemaakt ritstasje, ook zo'n mooi stofje!

2 kwartet kaartjes


@ Janina:

Je hebt mij erg blij gemaakt!
Reuze bedankt!
Ik hoop dat ik je net zo blij kan maken;)

7 opmerkingen:

  1. Dat is fijne post. Ben benieuwd wat jouw pakje bevat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, wat grappig om "mijn" spulletjes hier te zien. Fijn dat ik je blij heb kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat toch heerlijk he van die leuke post te ontvangen en te versturen.

    ik kan er zo van genieten

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk leuk leuk :)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen