donderdag 14 juni 2012

Ontvangen swap en nog wat eigen maaksels

Hier wat foto's van mijn ontvangen swap, van Bouwina.


Bouwina, bij deze nogmaals:

Ik vind je spulletjes heel erg leuk en ik ben er dus ook heel erg blij mee:)!

Dankjewel!



Deze potlodenrol gemaakt, gewoon omdat ik daar zin in had.
Opzich goed gelukt, mooi recht enzo maar als ik de potloden of viltstiften erin doe dan trekt hij dus een beetje krom, is dit nou normaal of doe ik toch iets fout?

Wie het weet mag het mij (heel graag zelfs) laten weten.




Oja, en dit oordopjes-zakje of zoiets



Fijne avond allemaal!


5 opmerkingen:

  1. ja ja!!! que divertida sorpresa la bolsa de los rotuladores... preciosa!!! muy ingeniosa
    karumina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, de oortjeszakjes worden een echte rage. Mooie en leuke stofjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en kleurrijk allemaal! Jij hebt de smaak van het swappen goed te pakken zeg; mocht je nog een swap zoeken..ik ben er altijd wel voor in;)

    BeantwoordenVerwijderen