zondag 3 juni 2012

Fleurig uiltje!


Vandaag lekker bezig geweest en twee van deze uiltjes gemaakt.
Het patroon had ik op internet gezien en op het beeldscherm overgetrokken op iets doorzichtig papier.
Borduurgaren gebruiken, garen gesplitst tot 3 touwtjes en dat ging echt super! Ik heb inderdaad ook gemerkt dat dit veel sterker is dan haakgaren. Het afhechten hier en daar vind ik soms wat lastig en bij de laatste afhechting had ik daar iets op gevonden....grrrrr waarom kom ik hier altijd later achter... misschien ietsje ongeduldig om eerst even goed na te denken en goed kijken?
Nou ja, ik steek dus nu de laatste draden tussen de twee vilten delen, weg draad.

Ik vind hem eigenlijk wel schattig en jullie, wat vinden jullie van uiltje?;)

5 opmerkingen:

  1. Erg schattig! En ik zie je zo op het beeldscherm tekenen, hahaha! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja oké dat kan ik mij wel voorstellen. Ik moest ook wel even aan die reklame denken van een oud echtpaar die even zullen computeren (klik dan met de muis boven in de rechterhoek...hahaha, zetten ze de muis rechtsboven op het beeldscherm...tja...;)

      En in mijn geval...
      Mijn print-inkt was op:( Maar dit ging wel zo snel èn makkelijk.

      Verwijderen
  2. Super lief :) Maar eh eerlijk gezegd vind ik alle uiltjes lief, dus ik ben niet echt objectief ;)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    P.s. mocht je zin hebben, er staat weer een give away klaar op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Errug schattig zelfs, heel leuk! Hou van uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen