woensdag 16 mei 2012

Terug van een paar dagen Friesland

Vandaag weer thuis gekomen van een paar daagjes Friesland.

Helaas niet alleen voor de fun maar ook voor een crematie.

Toch weer met een trollie vol spulletjes thuis gekomen ('k kan het niet laten)

Dus de afgelopen dagen op creatief gebied niet ergens aan toe gekomen maar dit halen we wel weer even in;) want vrijdag (1 van mijn werkdagen) ben ik lekker vrij!!!

Nu ga ik even rondkijken in blogland, even bijkijken;)

Trouwens, wat een leuke reacties op mijn give-away zeg, word mijn hartje helemaal blij van :) hihi

Liefs,
Thea.

4 opmerkingen:

  1. Jammer dat er een zwart randje aan je daagjes Friesland zat. Maar toch leuk dat je weer met leuke spulletjes bent thuis gekomen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleine en leuke spulletjes kopen kunnen soms heel goed voor afleiding zorgen, vind ik.
    Ik ben de afgelopen dagen lekker voor je bezig geweest. Gewoon omdat ik er zin in had...
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea, ik sluit me aan bij de woorden van Joke hierboven.
    Daarnaast ben ik benieuwd wat voor creatieve dingen je gaat maken op je vrije dag. Heerlijk hè? Ik verheug me ook erg op mijn vrije dagen. Er staan cupcakes en kaarten op de planning. Fijne Hemelvaart weekend.
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, leuk dat je wilt swappen:)
    Ik ga even je blog bekijken hoor!!
    Wat zijn jou wensen?
    Ik hoor het wel van je.
    Groetjes, Stoffieleut

    BeantwoordenVerwijderen