dinsdag 8 mei 2012

Joepie de poepie, post!

Ik had toch een give-away bij Mim (http://mimstasjes.blogspot.com/) gewonnen!

Nou....

Vandaag kreeg ik post van haar en wat voor post....

Kijk....
Bewonder....


SPANNEND........................


Kijk die stempels dan... dat schaartje en klosje, geweldig!


Wauwie!!!!


Zo lief, mooie combi en zoooo netjes!

@ Mim...... Super bedankt voor het mooie pakketje, en dat heb je echt mooi gedaan met die stempels zeg! Het tasje is helemaal mijn ding;)
Dus je leest ook de flow;) Ook iets om blij van te worden hè.

Liefs,
Thea.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, idd heel erg leuk. Ik ga meteen kijken voor die stempels...
    Gr floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geluk heb jij gehad! Mooi tasje en stempels. En weet je: MiM is in het echt net zo leuk en lief-echt. Ik heb een stempel-workshop gehad van haar samen met dochterlief. Een warme en hartelijke vrouw. En welkom als volgster op mijn blog en graag tot volgs. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super kadoo seg, veel plezier ermee!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er blij mee bent! Er zijn al een aantal dames die geweest die het handmade by idee zo leuk vonden, dat ze besteld zijn. Jij dank voor de inspiratie dus! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen