dinsdag 29 mei 2012

Gekriebel, pinksterdagen, enveloppenmal en enveloppen

Ik zie hier allemaal mooie zomerse plaatjes voorbij komen....zucht

Het is prachtig mooi weer (naar buiten kijkend) Jaaaaaaaaaaaa, want ik zit al een paar dagen binnen, mezelf opgesloten omdat ik vrij veel nadelen ondervind van dit prachtig mooie weertje.

Gekriebel, gekruibel en nog eens gekruibel....
Niesen, niesen en nog veel vaker niesen...
Gekke bekken trekken vanwege de jeuk...
Zere en droge neus van het vele sneuten...

Ik word er gek van...

Vandaag moest ik weer werken en ik moet zeggen, die paar dagen binnengesloten hebben mij wel goed gedaan! Ik had vandaag niet zoveel last.

Toch wist ik de laatste dagen nog mijn eigen enveloppen mallen te maken en heuuuuuuuuuuuuule veuuuuule enveloppen, kijk zelf maar....











De blauwe is voor grote enveloppen en de twee anderen voor loonzakjes model.
Ze zijn doorzichtig, lekker handig...want zo kun je mooi zien of het plaatje goed past en wat je zo krijgt op de voorkant.

Er moest wel een hema map/schrift aan geloven, zo'n eentje A4 formaat met dikke plastic voor en achterkant (zelfs 2, ook eentje van mijn man, ssst... weet hij namelijk nog niet;) Dit moest omdat ik mij eerder had verknipt in het model:(
Nu zijn ze wat mij betreft perfect.

Nou, ik hoop dat jullie allemaal wel lekker van het weer konden genieten, maar gezien de vele zonnige foto's twijfel ik daar niet zo aan.

Fijne dag!

Warme groetjes!


11 opmerkingen:

  1. och wat jammer dat je niet naar buiten kon vanwege al dat gekriebel en gesnotter maar je bent wel productief geweest zeg, leuk hoor al die envelopen.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh wat gaaf die enveloppen.
    Wat vervelend die allergie:S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, jij bent productief geweest! de enveloppen die ik kreeg vond ik ook erg mooi en heel goed bruikbaar voor mijn verrassingspakketje. Vervelend die allergie. Ik had het ook de afgelopen dagen en gebruik dan een hooikoorts pilletje van de Kruidvat. Werkt erg goed bij mij. groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dat geen hele hoop envelopjes zijn, goed gewerkt van jou :-). Jammer voor jou, al dat gekriebel en gekruibel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Irritant he?! hooikoorts. Wat leuk die enveloppen! Ik da8 he gaaf waar koop je zo'n mal, maar zie later dus dat je die zelf hebt gemaakt, handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig hé zo een mal. Ik heb er eentje gekocht met een schuine klep vanachter. Is eens iets anders, hier zie je het: http://jeanineshobby.blogspot.com/search/label/Boekbinden
    Misschien kan je het namaken?
    En voor mijn handgeschept papier heb ik het uitgetekend op de PC(ziet er hetzelfde patroon uit als het jouwe). Ik print het op het papier met hele fijne lijntjes. Is dan heel gemakkelijk om uit te snijden.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb dezelfde mal. Leuk klusje, niet? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die enveloppen mallen heb je goed gemaakt zeg; ik denk dat ik dat ook maar eens moet gaan doen. Succes met je allergie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja zo komt er toch wat goeds uit die vervelende allergie!!
    enveloppen maken is zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, schoon! Ik herken wat Flow :)
    Je hebt er een volger bij!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed idee! Ga zelf ook eens even rondkijken wat hier nog rondslingert in de kasten!

    BeantwoordenVerwijderen