zondag 20 mei 2012

Feestje!

Ik heb momenteel 2 swaps lopen en deze dames waren lekker snel met hun swap.
Van allebei heb ik een heel mooi pakketje mogen ontvangen, zie de foto's!
Zij krijgen hun pakketje aankomende dinsdag...spannend! Ik hoop dat zij net zo blij zijn als ik met hun pakketje.

Maar nu de foto's...

Van Kathy http://emm-sofie.blogspot.com/ heb ik onderstaande gekregen, veel hè


Vrolijk ingepakt!


Alles is zo lief maar de 2 magneten linksboven zijn mijn favoriet!


Kijk dan...dat boekje!!! Geweldig toch!


Nu de swap van Talitha http://ennuweerhaken.blogspot.com/:

Wij kwamen via mailcontact erachter dat we qua smaak wel aardig op 1 lijn liggen en ik kan je zeggen Talitha....dit is helemaal mijn smaak
Zie foto's hieronder...


 Ook al lief ingepakt!


Het haken ligt mij niet zo goed en daarom vind ik het helemaal super om zoiets te ontvangen.
Mooi stofje, mooi gehaakte kaart, lieve sleutelhanger en mijn favoriet de tissuebox-hoes!

Kathy en Talitha

Reuze bedankt voor al het liefs!!!





5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige cadeautjes zeg super

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Thea ook zo verwend! Jee mooi zeg! Talitha, is ook mijn swap favoriet hoor! Veel plezier ermee! Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om dit hier te zien:-) Swap met Kathy ziet er gezellig uit, leuke vintage dingetjes.
    Dank je wel voor je complimenteuze blog en ben blij dat het in de smaak is gevallen...
    X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, ik ben erg blij dat je er blij mee bent en dat je berichtje zo enthousiast is. En morgen ben ik aan de beurt om uit te pakken. Ben heeeeel benieuwd. liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen