donderdag 31 mei 2012

Boekenhoekje probeersel

Dit moest ik toch eens proberen, lekker klein projectje (dacht ik).

Is borduurgaren nou sterker dan haakgaren?
Ik had alleen haakgaren dus moest ik het daar wel mee doen.
Bij de eerste poging had ik te korte draad, heb ik een andere draad aangehecht (waar ik dus absoluut niet van houd, liever niet) dus....heb ik het allemaal weer uitgehaald en een heeeeeeele lange draad gepakt, toen halverwege brak/scheurde de draad (ik trok het zo uitelkaar) dus.... weer uithalen en nu met weer een hele lange draad, rustig, voorzichtig het geheel afgemaakt...

Zo...af!...Geinig maar niet pietje precies zoals ik het eigenlijk zou willen hebben.
Morgen is er weer een dag!;)



Oja, en kan iemand mij het verschil vertellen tussen haak en borduurgaren? Is borduurgaren steviger/sterker?

5 opmerkingen:

  1. Leuk zeg. Zelf denk ik borduurgaren sterker is, je kunt het splijten in aparte draadjes en zou je dit bij haakgaren doen dan breekt je draad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ik denk ook dat borduurgaren sterker is, maar je hebt natuurlijk om te haken ook verschillende soorten, neem je bv katoen dat zal je denk ik niet zomaar kapot trekken.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief gemaakt-ik denk dat borduurgaren gladder is kwa draad-om mooier strak te werken-good luck-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk miniprojectje, ziet er fleurig uit, zo wil elk boek er wel uit zien :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt allemaal voor jullie reacties! Lief!!

    BeantwoordenVerwijderen