zondag 27 mei 2012

3 swaps op een rij

Ik heb de afgelopen weken 3 swaps gedaan met lieve mede blog*sterren*.

Zelf was ik vergeten om foto's te maken van mijn verstuurde swap dus heb ik de onderstaande foto's geknipt en geplakt (met dank aan de dames die de foto's hebben gemaakt)

Mijn swap voor Emmel:










Vintage kaarten, oude pinnetjes/speldjes, oude ptt stempel en een paar zelfgemaakte labels

Mijn swap voor Kathy:

 







Een ritstasje, zakdoeken-hoesje, boekenlegger, door mij gemaakte labels, schrift, Bambi sleutelhanger, armbandje, hartjes-hangers, 2 enveloppen, 1 (model) loonenvelop.

Mijn swap voor Talitha:









Een ritstasje, zakdoekjes-hoesje, bambi-stijl sleutelhanger, 4 van mijn gemaakte labels, oud (niet suuuuuper oud) lucifer doosje met geur-waxinelichtje, Knopen in pastelkleuren, schriftje van Flow.

Nu ben ik bezig met de volgende swaps! zooooooooo leuk! om te maken en te krijgen ook natuurlijk;)






4 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt allemaal! Swappen is best inspirerend... veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal! Swappen is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swaps! Die van ons gaat vast ook heel leuk worden. Ik heb al een beginnetje gemaakt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, swappen is zo leuk! Geweldige pakketjes! (Hoog hebberigheidsgehalte!) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen