dinsdag 24 april 2012

Weekendje Friesland

Vandaag nog even bijkomen van een heel gezellig weekendje friesland bij mijn ouders.
Met een bagagetasje heen, met een boodschappenkarretje en aantal tassen terug!
Ja, ik heb heel wat leuks op de markt gevonden (bij mijn vaders kraampje;))
Een aantal dingetjes zijn van mijn zus haar interieur verhuist naar de mijne.... en ze doen het goed!



1 van mijn eerste zelfgemaakte tassen.

Zo, alles hangt nu wat hangen moet;) en nu even de stofzuiger erdoor want afdekken of stofzuiger bij het boren doen we niet aan. Het moet altijd even lekker snel en zoals je ziet doen we ook niet meer aan afmeten, veel te veel gedoe! Al moet ik eerlijk zeggen dat achteraf gaatjes dichten of bijwerken ook best wel veel gedoe is, misschien nog wel meer zelfs.
Dus doen we dat ook niet meer (misschien weer eens als ik mij er weer erg aan stoor)

Toedeloe!
Vanavond volg ik even een korte haakcursus, leuk leuk!
Ik hoop de resultaten binnenkort aan jullie te showen.

Fijne avond!

2 opmerkingen: